Uppis

Jag ringde igår till Tonteknik å Samljus.
Tonteknik har lovat bort sin praktikplats till någon snubbe (Så det sög ::''''''C)
Och Samljus har redan fått besök av Kim, så om någon kommer få praktik där så äre nog han. Fast på Samljus bad dom mig ändå skicka ett mail med all info om mig, vad jag gjort tidigare osv, för att även om jag inte får praktik så kan jag få sommarjobb då dom vill arbeta med lokala människor. Så det är en positiv grej iaf :)
Har inte ringt åt de andra bolagen ännu, men möjligheten finnns ännu.
Få se vad mera har hänt, jadu. Har börjat skriva ner mina drömmar, eller jag har gjort lite då och då, men så fort jag vaknar så skriver jag ned det i stort sett, jag har hört att man glömmer drömmen man haft efter 10 minuter så jag har varit rätt aktiv.
Fan vad man drömmer skumt alltså, mixed emotions, vackert med fult, fult med avskräckande, kärlek med sex osv massa skumma grejer.
Inatt drömde jag att jag, Cyborg och William Ekholm var på äventyr, skicka han nyss sms. Han tycker mest troligen att jag är skum som fan, men jag behövde även skriva till han. Han är en fin människa helt enkelt.
--
In other news så har jag även börjat träna, skall bli beach 2012 finaste tovade hår pojke. Har träningsvärk sen två dagar tillbaka, och sen blire nu idag igen..
Få se nu..Vad mer kan man berätta..
JJAA!
Idag gör mitt å Petter rosévin premiär, dags för att se.
(Tekniskt sett så kollade vi inatt, men det var innan vi skall hälla vin å rosésatsen)
Den är på minst 13 %
Imorn skall jag till studion och sjunga med Adam (:*)
Träna
Lite ellära förhoppningsvis
Gehörläxa?
Leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0