Praktikplats

Försöker komma på om jag vill ha min praktikgrej från vecka fjorton till arton, eller om jag faktiskt vill ha påsklovet liksom.
Är nervös för att fråga om praktik, men jag har ändå kommit på ett par ställen att ringa till eller att maila, och dom är
Tonteknik Recordings (Umeå)
Samljus AB (Luleå)
Norrbottensteatern (Luleå)
BD Pop (Luleå)
Kulturens Hus (Luleå)
Vill först och främst till Umeå, den där studion har spelat in så många artister och band som jag fanimig älskar till döds.
Samljus hade varit fett, då för livebruk och konserter.
Norrbottensteatern, för då får man väl någon slags insyn i ljuddesign.
BD Pop, ett par bra artister och en personal som nog kan sin grej.
Kulturens Hus, proffsigt arrangemang och livebruk.
Är fett osäker vad jag ska säga när jag ringer men jag har det lite noterat iaf.
Uppdaterar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0