Jag prövade smsa Antonio.

Och här är resultatet.
Antonio Italia (Som han heter på mobil)
Jag: Have you recieved my email?
Antonio Italia: Hi! Carl I don't know, when did you sended this e mail?
Jag: 3 weeks ago
Antonio Italia: Ok! Yes antonio has receved this e mail! Every things all right in sweden? And your school?
Jag: Why has he not emailed?
Jag: It is alright.
I am at a new school in Haparanda
Antonio Italia: I knew who sixten was dead! I'm very sorry for you and your mother! Bye carl anton at soon by telephone! Lina
Ja, så i andra ord så pratade jag inte med Antonio på telefon, utan Lina. Så klart.
Så varför har han inte svarat om han har fått det?
Är det så dumt av mig att fråga om han kan svara tillbaka? Kan han inte det? Är det så dumt att svara tillbaka till sin son som man har träffat två gånger under dom senaste sju åren? ÄR DET DET?!
Jag tycker att han inte är värt det nästan.
Men jag vill pröva.
Båda för mig, för han, och för morfar. Som alltid frågade om jag hade hört av honom, för han brydde sig i allafall.
För morfar.
Saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0